"Získanie 16 nových čerpacích staníc na Slovensku je pre nás
príležitosťou rozšíriť našu prítomnosť v krajine a zaviesť náš koncept
Fresh Corner na nových čerpacích staniciach," uviedol Péter Ratatics, viceprezident skupiny MOL pre služby zákazníkom. "Novozískané
čerpacie stanice budú rebrandované a poskytnú ľuďom na cestách vysoký
štandard produktov a služieb, ktorý od našej siete očakávajú," dodala riaditeľka maloobchodu spoločnosti Slovnaft Timea Reicher.
MOL tiež uzavrela zmluvu so spoločnosťou Marché International AG o kúpe
spoločnosti, ktorá prevádzkuje v Maďarsku deväť reštaurácií pod značkou
Marché. "Akvizícia spoločnosti prevádzkujúcej reštaurácie Marché v
Maďarsku zas otvára spoločnosti MOL nové perspektívy, pretože jej
umožňuje posunúť svoju gastro ponuku na novú úroveň a osloviť
maloobchodnými službami širšiu verejnosť," dodal Ratatics. Dohody
napĺňajú dlhodobú aktualizovanú stratégiu skupiny MOL "Shape tomorrow"
2030+, ktorá kladie osobitný dôraz na rozvoj služieb zákazníkom.